Cgdm34 Melek-80 ben zümrayı secerdım cunku benımde uc secenegım vardı defne , zümrA, aymira ama eşimle sevgılıyken hayalımızde defne koymak kızımız olacak defne koyacaz eger ıkımcıyr de kız olurda kesın zümra koyacam 🥰
boymomyz Melek-80 bende hamile kalırsam kızım olursa Zümra Beril , Umay Asel düşünüyorum bence böylede hoş canım
Sehrbnon122 Melek-80 zümra cok güzel bence teyzemin kızına ben zümra ismini koymuştum şimdi benim de bi kızım bi oğlum olucak insallah cok isterdim bende zümra koyayım ama bi kere ona koydum kendi kızıma da masal ismini koymayı düşünüyorum insallah