Arkadaşlar 38+4 teyim çok şükür bugün kontrole gittim çatı muayenesi oldu.2 cm açıklık varmış bebekte doğum kanalında şükür🤲
Soru 1 : 2 cm açıklığı nasıl ilerletebilirim biran önce? Squat-yürüyüş hariç
Soru 2: Bu açılma ilerler mi biran önce yoksa sabit kalır mı acaba?