Annelerim, eften püften sorularla geliyorum bazen ama mazur görün:)) Meyveli soda içen var mı aramızda? Bugün canim çekti dolapta gördüm içeyim diye aldım ama içim bir yandan rahat etmedi.. Hamileliğimin 28 indeyim daha 2. Kez içmeye yeltendim. Sade soda daha yararlı tabii ki ama, böyle meyveli gördüm mü canı çekiyor insanın. Sizler içiyor musunuz? Ya da bi problem yaratır mı? Kahve, kola, fanta vsvvs hiç bir şey içmiyorum sadece su içiyorum hep ama böyle arada kaçamak oluyor