Kizlar idrarda enfeksiyonum çok yüksek çıkmıştı antibiyotik ve monurol kullandim sonra doktorum kültür testi istedi verdim üreme olmadi ama yine lökosit pozitif çıktı daha doktorum sonuçlarımi görmedi ama çok moralim bozuk ne yapicam nasıl gecicek kasiklarimda cok agri var ve cok afedersiniz yeşil akıntım var bebeğe zarar verirmi cok korkuyorum çarşamba günü randevum var doktora gitcem ama günler geçmiyor resmen