Gorkim henüz doğum yapmadım 30 haftalık hamileyim. Ben riskli gebelik geçiriyorum saten rahimle alakalı sorunlar yüzünden, o zaman da ohss yüzünden alacak bile oldular bebeğimi. Zaten tedaviyle hamile kalmışım, rahimde perde var bi de rahmim kalp şeklinde şekil bozukluğu var. Bebek düzgün gelişmez dediler. Ohss de etkiler yumurtalıklar vs kötü durumda, karaciğer ve safra kesesi etkilenmiş sıvı akciğerlere ilerleme yolunda dediler dediler. Tüm enzim değerlerim bozuldu karaciğerim iflas noktasına geldi.
Ama en baş tedavisi tuzu kesmek, bol su içmek vücuttan ödemi ve sıvıyı idrar yoluyla atmaya çalışmak diye biliyorum. Bunun içinde hastanede sürekli ne kadar su içtim ne kadar idrar çıkardım hepsini sürekli takip ettiler. Kan sulandırıcı kullandılar kalbe beyne ya da akciğerlere pıhtı atmasın diye. Günde 3 tane serum yapılıyordu her biri 1000 gram içine bi İlaç koyuyorlardı. Sürekli tansiyon takibi ve kan tahlili yapılıyordu. 15 günde taburcu oldum ama taburcu olduktan sonra 1 ay filan sürdü tam iyileşmem. Zaten çıkarken de demişlerdi 3-4 haftaya kadar hala şişkinlik ödem ağrı devam edebilir diye.belim normalde 62 cm o zaman 87 cm’ye çıkmıştı. Yattığım yerden kalkamıyordum desteksiz.
Allah kimseye yaşatmasın. Acil şifalar