Gulkpsz Kızlar 22 haftalık gebeyim. Sürekli içimde bir korku var ya bebeğimi doğurmak nasip olmazsa ya Allah korusun bebeğime bırsey olursa gibi. Benim gibi hisseden ya da bu duygunun önüne geçebilen var mı teşekkürler
Deletedmom_51 Gulkpsz aynı ben öyleyim her kontrole gittiğimde acaba kalbi atıyor mu acaba sağlıklı mı acaba doğacak mı.. aklımda bir sürü sorular. Rabbim hayırla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin Allah gönlümüze ferahlık versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
as_af Hamileliğin etkileri, kaygı bozukluğu yaşıyorsunuz. Ben de araçta giderken hep arabaların tekerlerine bakıyorum bizim önümüze mi kiricaklar diye. İlk hamileliğimde böyleydi doğumdan sonra geçti simdi ikincidede ayni şeyi yaşıyorum,😅