Mlknrshn1 Benim göbeğim hariç bacaklarımın üst kısımları ve kalçalarımda çatlama meydana geldi bir sürü şey kullandım oysaki aynı durumda olanlar varmı ??
Ahsenmom Mlknrshn1 Belimde oluştu önce sonra karnımda da başladı tam 3 tane çatlak oldu doktorum görünce bana madecassol krem yazdı bir kaç kutu her gün sür dedi. O 3 catlaktan başka çatlama olmadı 1 aydır. Madecassol krem durdurdu resmen yoksa çatlamaya meyilli bir vücudum vardı. Ne yağlar ne bebek kremleri kullandım fayda etmedi
Minigim38 Mlknrshn1 benimde göbeğim haric bacaklarım popom da var çatlaklar krem sürmeme ragmen catladi 🤷♀️🤷♀️
Biroglanannesiii Mlknrshn1 Kalçalar canım erken çatladı onlar göbek te son ay çatladı üstelik çatlamaması için ne kremler kullandım işe yaramadı çatladı çatır çatır
Mlknrshn1 -MinikveAnnesi- çok güzel durmuyor ama garip duruyor bana hep hareketsizlikden diyorlar hareket edenlerde de oluyordur herhalde 😅
as_af İlk hamileliğimde badem yağı kullanıyordum bir halta yaramadı. Göbek, basen, bacak aslan pençesi içinde🥲 ikincide olmaz inşallah diye umut ediyorum yer kalmadı çünkü 😅
-MinikveAnnesi- Mlknrshn1 bence her türlü oluyordur napalım güzel dursa da durmasada başa gelen çekilir 🤷♀️😂
Ipekyrdy Ben de 38+4üm geçen hafta çatladım göbeğimin alt yanları biraz . Oysaki artık çatlamam diyordum ilk öğrendipimden beri bio oil kullanıyordum 🤦🏻♀️
Mlknrshn1 Ipekyrdy bende biol ve badem yağı birde vazelin kullandım kalçalarım 33 haftada çatladı naparsak yapalım demek ki çatlıyormuş
Mlknrshn1 Biroglanannesiii anladım kurumaması içinde yapmadığım şey kalmadı ama oluyor işde napalım :(
Mlknrshn1 -MinikveAnnesi- aynen evlatlarımız sağ selamet kucağımıza gelsinde gerisini biz anneler çekeriz ❤️
balporsuguu Mlknrshn1 genetik ne yazik ki,annen catlamissa %80 sende catliyosun.Tabi ki önlem almakta fayda var yinede.
Mlknrshn1 balporsuguu bende yapmadım dememek için kullandım birşeyler olsun en azından yapmadım demem kullandımda yine de çatladı derim
merve-1998 Kızlar bende çatlak değilde bacağımın iç kısmı vajinaya yakın yerde küçük et benleri çıktı ve yayılıyor nedenini bilen var mı acaba