Yaptırdım canım sonucu olumlu ya da olumsuz güvenilir olmasada eşimde bende yapılmasını uygun gördük istemezsen yaptirmayabilirsin. Kesin, sakat olsa aldırcan mi sanki yaptırma diye yorum yapanlar olacaktır ama illa sakat olursa aldırırım diye yapılmaz o test Allah korusun çok çok riskli çıkarsa aldırmak istemesende durumunu bilirsin ve ona göre hazırlıklı olursun bilgi edinirsin doğunca ne olacağını nasıl davranacağını bilirsin ama dediğim gibi testin sonucu güvenilir olmuyo kesin sakat denilen bi bebek sağlıklı doğabiliyo ya da tam tersi. Allah hepimize sağlıklı evlatlar sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah