Burcumstk Merhaba arkadaşlar 34 üncü gebelik haftasındayım tansiyonum 83,57 Nabzım ise 41 çıkıyor ne yapsam bilemedim varmı başına gelen 🤦♀️😔😔
yldzkbra46 Burcumstk Düşük tansiyonu anlıyorum ama bu nabzı görüp doktorun bişey dememesi tuhaf tekrar aynı ölçümse muhakkak acile git hiç bekleme
Burcumstk DenizinAnnesiiiii valla bilemiyorum doktoruma gönderdim fotoyu kan değerlerine baktır dedi acil dönüş yap bana dedi bebeğin hareketleri nasıl dedi hareketler azdı her zamankinden sabah hastaneye gideceğim bakalım
yldzkbra46 Burcumstk Sağlıkçıyım ve Omron cihazlar da bu sektörün en iyisi. Hayretlik bi durum. Çok şaşkınım 😧
Burcumstk yldzkbra46 yldzkbra46 kan değerlerimi sordu doktor düşüktü zaten bi ilaç vermişti onu kullanıyordum sık yemek ye aç kalma dedi yarın aynı ölçüm olursa acil hastaneye gel dedi 🤦♀️
yldzkbra46 Burcumstk bak bu doğrudur. Çünkü nabzın 41 olması demek kötü yani ayakta olman mucize gibi bişey. Ama tabi yinede muhakkak doktora git tansiyonun da sıkıntılı düşük tansiyon zor oluyor.