Merhaba 31+1 3. Bebegime hamileyim iki kizimda zamaninda dogdu biri 38biri 39. Haftada. 10 gun once muaynem vardi dr bebegin kanala girdigini rahim agzinda 4ml incelme oldugunu ara ara sancilarimin olabilecegini soyledi. Kanama yada sanci olursa hemen acile gitmemi soyledi. Bebek 2.5 3 hafta önden gidiyor diyet yapmami söyledi boyle soylenipte zamaninda dogum yapan oldumu. Gercekten erken gelir diye korkuyorum