Ozum12 Tabiki bebişler istediği zaman gelicek ama Doğumu başlatmak için neler yapıyorsunuz ve kaçıncı haftada yapmaya başladınız🤭
dddy Ozum12 37. Haftada ahududu yaprağı çayı içmeye başladım 38. Haftadayım bebek henüz kanala inmemiş bekliyoruz bakalım 🤔
benguuusk Ozum12 Hurma yiyorum, ananas yiyorum, squat yapıyorum, yürüş yapıyorum, merdiven inip çıkıyorum, bugün doktora gittim 36+5 haftalığız doğum kanalına girdiğini söyledi hayırlısı ile bekliyoruz gelsin artık
Yigitkeriminannesi Ozum12 en en en faydalisi bol bol yürüyüş ama yorulana kadar :) cinsel ilişki ve uyarılma da tetikliyor
Imaram3 Ozum12 benimki de tam tersi çocuk çıksın diye canımı çıkardı asla uzanmama müsade etmiyir squat yürüyüş pilates ve korunmasız iliski halinde döngü içindeyiz bakalım bende 37+3
Ozum12 benguuusk bizde bekliyoruz doğum kanalında 37+4 deyiz bende başlasam diyorum squat yaptım dün eşim çocuğu erkenden çıkaracağım diye saçmalama diyor halbuki artık normal doğum zamanında diye biliyorum 😅
Yigitkeriminannesi Ozum12 ben malesef yürüyüş pek yapmadığım için doğum esnasında çok zorlandım bebek yukarda kalmıştı bu hamileligimde 37den sonra başlayacağım cinsel ilişkinin o kadar etkili olduğunu bilmiyordum klasik birleşme yaşanıyordu ama son gün eşim baya ugrasmisti on sevisme 1 saate yakın sürünce ilişkiden hemen sonra nişan geldi ve düzenli sancılar başladı :)
Kb_plt Ozum12 39 dan beri hurma ve cinsel ilişkiye giriyorum ama faydasını görmedim salı suni sancı ile olacak doğum bu arada şuan 41+4 üm