anneolmakzoramagulusuyeter Kızlar bulantılarınız ne zaman başladı ve ne zaman istifra etmeye başladınız. Ne kadar sürdü ve ne zaman bitti? Ve bebişlerinizin cinsiyeti nediirr🥰 (çok ‘ve’ kullandım mazur görün🙈)
Eldgrn anneolmakzoramagulusuyeter 13+3′ten yazıyorum hiç başıma gelmedi kusma bulantı koku hassasiyeti sadece 3 gün önce �laçlarım değişti folik asiti bıraktım onun yerine doktorum farklı ilaçlar verdi onlarin kokusu çok ağır Bir de onlar bulantı yapıyor yoksa yoktu 12 artı 6 iken cinsiyetimizi öğrendik kızımız oluyor
_aysenur8mikail__ anneolmakzoramagulusuyeter başından beri devam ediyor 16 haftalığım nerdeyse ölecek gibiyim cinsiyetimiz belli değil Allah yardımcımız olsun gerçekten 🤦🏻♀️
aylinpalaa anneolmakzoramagulusuyeter yok maalesef annemin de ilk oğlu oldu o da 9 ay kusmuş. İnşallah yaşamazsınız öyle bir şey🥹
anneolmakzoramagulusuyeter aylinpalaa amiin🥺 yengem 9 ay boyunca kustu kız’dı onunki hep aklımda erkek kolay geçiyor kız zor diye kalmıştı 🥺
anneolmakzoramagulusuyeter Eldgrn bak sen de şaşırttın beni. Hep kız zor geçiyor erkek kolay geçiyor diye biliyodum demek ki yokmuş öyle bir şey 🥺
1Ada1 anneolmakzoramagulusuyeter amin allah razı olsun tam artık bitecek diyorum yine kendini gösteriyor biraz tükendim sanırım ama olsun en azından sağlıklı bebeğim diyorum🙏
Irem34_52 Bende 6hftalikken basladi 9+5 cogalarak devam ediyor ilacta fayda etmiyor 😷 cinsiyt belli dgl ama ilk oglumda cok rahattim
anneolmakzoramagulusuyeter Irem34_52 mükafatı çok güzel öyle düşünelim canım yataktan çıkar çıkmaz tuzlu bişeyler yemeyi denedin mi o beni çok rahatlatıyor bi müddet ve sık sık beslenmek mideyi boş bırakmamak. Genelde bu beslenme de tuzlu şeylerle oluyo tabi. Diğerlerini midem almıyor 🥺
nsrnengn 6 haftalıkken baş dönmesi ve mide bulantısı başladı. 10+4 olduk hala devam ediyor ve çoğu şeyden tiksindim 😔 halsiz bırakıyor bu süreç maalesef. İnşallah çabucak geçer.
anneolmakzoramagulusuyeter nsrnengn amiiinn inşaallah kuzum sana da sorayım kalkar kalkmaz tuzlu bişeyler yemeyi denedin mi hiç. O biraz bana iyi geliyor ve mümkün olduğunca sık bi şekilde tuzlu şeyler yemek. Mide boş kalınca da kötü oluyor maalesef 🥺
Irem34_52 anneolmakzoramagulusuyeter ne yesem bulaniyo tatli tuzlu farketmiyo agzmda eksi bi tat kaliyo oyuzden eksi bile yemiyorum artik gecicek insallah zamanla napalim
nsrnengn anneolmakzoramagulusuyeter Tuzlu leblebi ve çubuk kraker başucumda duruyor onlardan atıyorum ağzıma biraz, dediğiniz gibi iyi geliyor.
Elifsntrk anneolmakzoramagulusuyeter Oğlumda 10 hafta falan sürmüştü sanırım şuan kızım olucak nasipse 15. Haftadayım hala şiddetli kusma migde yanması halsizlik var inşallah en yakın zamanda geçer ☹️🙏