Merhaba kızlar. İlk defa burada içimi döküyorum çünkü dökeceğim kimse yok çevremdeki herkes duygusal olarak benden daha zayıf o yüzden sanki hep ben güçlü durmak zorundayım gibi. 11 ağustosta spinal sezaryen doğum yaptım. Bebeğim max yarım saat yanımda durabildi o süreçte de hep meme vermeye çalıştılar hiç koklayıp sevemeden küveze götürdüler. İnlemesi vardı sütü de yutamıyordu su yutmuş meğersem. Yatışını yaptılar solunum cihazı taktılar 3 gün sonra falan da topuk kanı sonuçları çıktı kanda enfeksiyon çıkmış akciğerde de varmış. Çok isterdim buraya pozitif doğum hikayemi yazmayı. Bugün 9.günümüzdü solunum cihazından çıkartıp balonda nefes aldırmaya çalıştılar geçtiğimiz 2 gündür yapamadı oğlum 😔 o yüzden tekrar solunum cihazına bağladılar. Lütfen dua edin en kısa zamanda evladımıza sağ salim kavuşalım inşallah