Aseb4 Merhaba kızlar erzurum şehir hastanesinde normal doğum yapan var mı, memnun kaldınız mı? Ebeler nasıl davranıyor, sancıyı yalnız mı çekiyorsunuz süreç nasıl ilerliyor bilenler yazarsa çok sevinirim
sliya30 Aseb4 erzurum kadın doğumda 4 yıl önce yaptım berbattı.. Umarım şehir hastanesinde kiler iyidir..
duru_pars Aseb4 canım ben gitmedim hiç ama şehir hastanesi efsane güzel diyorlar . Kendi odanda sancı çekip kendi odanda doğum yapıyorsun (normal doğum) sana özel 1 hemşire yanında kalıyormuş doğum boyunca seninle ilgileniyor . Ve çok temiz dedi arkadaşım .. ama ben görmedim o yüzden yorum yapamam .
nilsmomy Aseb4 3 ay önce çok yakın bir arkadaşım yaptı. Sancı odaları falan tek kişilikmiş. Çok memnun kalmıştı ama bütün süreci tek başınıza yaşıyorsunuz tek dezavantajı o. Yoksa personelden vs de cok memnundu sıcak duş falan aldırmışlar
AlmiraAnnesi Aseb4 babam şuan şehir hastanesinde çalışıyor doktorlar tanıdık yardımcı olurlar burda yap dedi doğumu yinede ben istemiyorum çünkü eşimin yanımda olmasını istiyorum şehir hastanesinde sadece bir kere baba gelip görebiliyor ziyarete erkek almıyolar kadın doğum servisinde
Aseb4 sliya30 yaa ben de çok korkuyorum devlet hastanesinde yapmaktan ama buharada kime gideceğimi bilmiyorum normal doğum olsun istiyorum
sliya30 Aseb4 evet zaten bi buhara var 🙈 buhara da muayeneye gitmiştim 4 tuş olduğu için ismini hstırkstansm ama bi lafın doktor vardı çok tatlıydı çok ilgilendi hamileyken gitmiştim.. Doğumu bilmiyorum ama orda taabi
elizasel Ben 1 sene önce üniversite hastanesinde dogum yapmıstım herkes cok ıyıydı arkadasım sehir hastnesınde yapmıstı cok memnun kalmıstı
Yaseminim İyi şeyler duyuyorum erzurum şehir hastahanesi ile ilgili buhara ile ora arasinda ikilemdeyim bakalim nerde olucak dogumum.
Aseb4 Yaseminim buharada hangi doktora gidiyosunuz peki? Ben şehir hastanesinde gülsün hanıma gidiyorum çok memnunum ondan
Aseb4 nilsmomy sanırım telefonu falan da alıyolarmış o biraz korkutuyo beni de hem yalnız olup hem de kimseye haber verememek. İlk gebeliğim olduğu için başıma ne gelir bilmiyorum inşallah iyi insanlara denk geliriz hepimiz 🙏
nilsmomy Aseb4 yani telefon konusunu bilmiyorum ama Gülsün Hanıma gidiyormuşsunuz çok çok tatlı bir doktor bende bir kere kendisine muayene olmuştum. Umarım sizde memnun kalırsınız
nilsmomy Aseb4 aslında arkadaşıma kendi doktoru girmiş ama tesadüf olabilir tabi hangi doktor varsa o an o giriyor galiba
Aseb4 nilsmomy arkadaşınız sezeryan mı olmuştu normal doğum mu? Ben normal doğumu ebeler yaptırıyo doktor gelmiyo diye duydum ama emin değilim. Bir de doğumdan sonra odada tek kişi mi kalıyoruz iki kişi mi acaba bilginiz var mı?
nilsmomy Aseb4 normal olmuştu yani doktorumdan çok memnun kaldım falan demişti doğumda da çok iyidi demişti ordan biliyorum ama çokta bilgim yok tabii, oda konusu da galiba sancı odası dışında normal odalar iki hastalı diye biliyorum🤷🏻♀️