Gozde5 Normalde yapmiyordum bütün kapıları açıyordum ama eşim bu sefer bir videoda görmüş şöyle yaptı. Önce salonda açtı kenarları süpür dedi kapısını kapattı bitirince yerine döndü. Sonra koridorun kapısını açtı ve salonla koridor açık kalacak şekilde bütün kapıları kapattı. Sonra mutfağın da kapısını açtı. Ve her seferinde makine bitirip yerine dönünce bir odanın daha kapısını açtı. Bu şekilde her seferinde salondan başlayıp bütün her yeri dolaşıp geri dönmüş oldu. Çünkü öbür türlü bir yerden sonra tek bir odayı süpürmek istediğimde bazen gitmeyip bütün evi dolaşıyordu meğerse arka planda bütün evi tek oda olarak algılıyormuş. Ama böyle her odayi ayrı ayrı algılamış(?). Bilmiyorum şimdilik iyi ama sonra ne olur gorucez. Kenarları süpür yanda uç noktaya basınca görünüyor oraya baktınız mı yoksa gerçekten yok mu acaba?