Kızlar 34.haftamda 4 hastanede yattım erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici ve ilaçla sancıyı durdurdular
Şuan 37.hafta olacak perşembe günü nst sancı çıktı doktor artarsa kanaman olursa su falan gelirse gel dedi…Geceleri düzenli uyku uyuyamıyorum sürekli lavabo ihtiyacı ,o kadar çok ağırlaştım ki ve birde karnım çok sertleşiyor
Bu durumu yaşayan var mı sizce ne zaman doğururum ?