Fatmalardanbiri 5 haftalik hamileyim dün ultrasonda kese göründü doktor hersey normal haftaya gel kalp atışına bakalm dedi. Bugün kanamam geldi lekelenme şeklinde degil de baya geldi. Acilde kesenin düzensiz oldugunu söylediler progestan iğne yaptılar. Kese düzensiz ne anlama geliyor sizce burdan sonra normale dönüş olur mu
Hadya Benim de 5.ve 6.haftada olmustu kanamam,sende oldugu gibi bana da progestan igne verdi.11.haftadayim cok sukur baska da kanamam olmadi.Yerlesme kanamasi oluyo genelde ama devam ederse her durumda doktora git,aklinda soru isareti kalmasin.