DorianGray Kanada’da doğum yapmayı düşünüyorum. Orada doğum yapanlar varsa tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim kızlar.
Tugce3441 DorianGray yapmadım ama Allah bızede nasıp etsın 😅 evın pedalı hastaneye gitmeye üşeniyorum
yaskosays DorianGray selam, ben gebeligin cok daha basindayim biz de kanada’yi abd’yi cok dusunuyoruz fakat ucus suresi 12 saat 🥹 kosullar uygun olursa insallah, siz dogumdan kac ay önce gitmeyi planliyorsunuz
DorianGray SutlacimiYedimmiBen hayır şu an değilim. Vizeye başvurdum vize çıkmasını bekliyorum. İlk aşamayı geçersek hastane ayarlayacağız inşallah.