cigdem4154 benguuusk yürüyüş squat ben normal yaptım hiç birini yapmadım önerilen bunlar ama açılmam rahat oldu bence herkeste farklı 😊
Fatmakcrr benguuusk bol yürüyüş yapın. Sancılar başlayınca da yürümeye devam etmiştim ben. Duş çok iyi geliyor. Sakın olmak önemli bence. Sancılar saatlerce süren bı durun değil. Kısa süreli gelip geciyo. Sancı anında derin nefes almaya çalışın. İlk doğumun da evde geçirmiştim doğum sürecinin çoğunu. Hastaneye gittiğimde yedi santim açıklık vardı. Dediğim gibi her sancı geldiginde evde bol bol yürüdüm ve ara ara duşa girmiştim. Şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum nasip bakalım nasıl ilerleyecek süreç. Sizin de hayırlı dogumlariniz olur inşallah
TUGBA1209 benguuusk hurma ye demişti bana doktorum doğuma 1 ay kala hurma yemeye başlamıştım 38. Haftada doğum yaptım herkeste süreç farklıdır tabi ama hiç anlatıldığı gibi değilmiş şükür Allah’a zorlanmadan doğdu kuzum☺️
Aysunturhan 2 normal doğumum var, şuan üçüncüye hamileyim. Düzenli yürüyüş, squat bide bol su içmiştim. Bunda da aynı şekilde yapıyorum. İnşallah sağlıkla alalım kucamıza minikleri.
Aysunturhan benguuusk şuan 37 haftalık olduk 38 de doğuma girecem çünkü açıklığım var. Ama benim doğum kanalına erken girdi, erken doğum riskim vardı.
Aysunturhan Fsv vajina da hareket ediyormuş gibi oldu bana bir, iki gün sonra kontrole gittim ve doktoruma sordum oda evet doğum kanalına girmiş dedi.
Harikuya_Su Diylia Aysunturhan Fsv bende merak ettim normal doğumdan korkuyorum alttan kesi atıldığı için squat ve yürüyüş yapıp kesi atılmadanmı doğum yaptınız acaba yoksa kesiyi her türlü atıyorlarmı
Diylia Benim zor geçmişti ama sanırım bizde biraz genetik çünkü yürüyüş vs ne kadar yapsakta aileden çoğu kişinin zor geçti doğumları.Benim sabah 10 buçukta suyum geldi gece 00.10′da doğum yaptım.Açılmam olmadığı için 7 sat civarı suni sancı almıştım.Normalde doktorum su geldikten sonra en fazla 12 saat bekleyebiliriz demişti ama bende 14 saat geçti.Çocuk kanalda biraz uzun kaldı.Çok şükür birşey olmadı 3 aylık şuan.
Aysunturhan Harikuya_Su benim ilk doğmum da vardı kesi ama ikincide olmamıştı. İnşallah bundada olmaz
Neslihan37_ Harikuya_Su epizyo sezeryandan bin kat iyidir iki gün biraz acır onun dışında dikkatli oturup kalkarsan 10 güne iyilesir kurtulursun. İnan doğum anında kesi hissetmiyorsun ama dikiş atılırken biraz hissedersin o da kişiden kişiye değişir. Normal doğumun kolaylığı hiçbir şeyde yok yeniden doğmuş gibi oluyorsun
minnakannesi08 Harikuya_Su zaten hissetmiyorsun ki canım kesiyim savcıdan ki o bölgeyi uyşturuyolar zaten dikildi için eskisi gibi oluyo
Alshdksb Harikuya_Su bana da kesi atıldı canım ilk doğumumdu o an zaten odaklandığın şey ıkınmak ve sancılar olunca kesildiğini anlamıyosun zaten sancıdan hissetmyosun ki uyuşturuyolqr hemen minik kesik atıyolar benim sıkıntım sadece dikiş atmaları olmuştu uyuşuklupu geçmeye yakın dikiş atmışlardı
melikeyimmmmm benguuusk Hiçbirşey yapmadım 9ay boyunca yattım sadece son haftalsr 1 saat yürüyüş yaptım doğumum kolay oldu sanırım biraz da bünyeyle alâkalı
Aysunturhan Melikemercimek vallahi köy yerinde olduğum için zaten hep hareket halindeyim, altıncı aydan sonra her gün düzenli yürüdüm.