Dilan157 sakın riske girip döndürme egzersizi falan yapma allah korusun bir sıkıntı olur pisman olursun. bu haftadan sonra kendi kendine dönmesi biraz zor . doğum sirasinda bile binde bir dönenler var ama bu sakıncalı birşey dedi bana doktorum. hatta daha yakin zamanda bir tanıdigimiz başına geldi sezaryen olucaktı bebek ters diye tam doğum sırasinra bebek dönmüş normal doğuma çevirmek zorunda kalmislar bebek oksijensiz mi kalmis artık detayını bilemiyorum bir süre yoğun bakimda kaldi. o yüzden dönüp dönmemesi hic önemli değil saglikla kucağına al yeter.