Hhhsssaaa 2 aylık gebeyim dışkı da parazit çıktı aşırı ishal oluyorum antibiyotik yazdı doktor flagyl diye bir antibiyotik bebeğe zarar verir mi acaba korkuyorum😔😔😔 erken gebeliklerde antibiyotik kullanan oldu mu?
Deletedmom434 Hhhsssaaa Bir tehlike arz etseydi doktorunuz antibiyotik tedavisine başlamazdı diye düşünüyorum.. Korkmayın hiç ilaçlarınızı düzenli kullanın
MgeEGezer Hhhsssaaa bende kullandım sinüzit olmuştum 6.haftada önce sizin sağlığınız.endişenizi anlayabiliyorum inş bir sıkıntı olamaz doktorunuza güvenin
Hhhsssaaa MgeEGezer uzun sürenin ardından bu bebiş olduğu için endişeleniyorum açıkcası. İnşallah sorun olmaz, teşekkür ederim