Anemon Arkadaşlar hamilelikde yüzümüzde oluşan lekeler nasıl çıkacak. Kendiliğinden mi geçiyor. 37+4 haftalık hamileym. çene kısmımda kızarma sivilcelenme gibi bi tuhaf. Nasıl geçecek bilgisi olan var mı ?
Melisahsendursun Anemon bendede var o lekelenme kol altinda ozel bolgede kararma oldu yuzumde bıyık kısmında kararma oldu insaallah gecer eger olmadi dogruuu cildiyeyee
Mervebtnrr Ya aynı durum bendede var burundan ceneme doğru yayılan kızarıklık bide çok kuruyo o bölge kötü gorunuyor☹ kızım güzelliğimi hep aldı maşallah anası çok çirkin 😭
Anemon İnşallah geçer. İlk gebeliğimde böyle bişey hiç olmamıştı. Bu ikinci gebeliğim cildim çok kötü oldu maalesef
nilly Cildiyeye gitmek lazım. Kozmetik ürünler de var leke gideren. Bi de doğum terini kendi saçınla silersen geçermiş lekeler öyle diyorlar. Pirinç suyu ile yüzü yıkamak aydınlatıyor bunu denedim.
Mervebtnrr nilly ben gittim cildiyeye kortizonlu krem verdi 5 gün kullan dedi hiç bi ise yaramadi artık doğumdan snra saçımla terimi silicem belki o ise yarar. Pirinç suyu ise yaradı mi
Mervebtnrr Anemon kızı olanlar çirkinlesir derler pek aslı yokmuş onunda erkek kız farketmiyor demekki
Anemon Mervebtnrr farketmiyor bencede ilk çocuğumda erkekti daha güzelleşmiştim. Onu yaza girmeden haziranda doğurdum. Güneşle alakalı diye düşünüyorum.