Merviiss Kızlar aşırı acıkıyorum 2 saatte bi aşırı acıkmis oluyorum gebelik sekerim de var doymuyorum
Tugce3441 Merviiss 38+1 ıcımde teneke var sankı doymuyorum her dakıka bırsey ıstıyor canım 😅 ne dedılerse yaptım yok anam mıgdem 1 saat sonra bomboş oluyor
Minigim38 Bende biraz önce aynı postu açmıştım 😅1 saat gecmeden acıkıyorum meyve, kuruyemis,süt, yogurt aklınıza ne gelirse yiyorum ama doymuyorum illa bi yemek yemek gerekiyor
Dilan157 Merviiss bende bu 38+3 sürekli bu aralar yemek düşünüyorum ve doymuyorum umarım aldığımız kilo uzerine daha cok kilo almayiz:))