Arkadaşlar 16 haftalık gebeyim 9 haftalıktan itibaren kese etrafında kanamam vardı yatıyordum baya azalmıştı geçen hafta ayağa kalkabilmiştim. Dün gece idrarımla birlikte kanamam oldu. Doktora gittim o az kalan kanama alanım boşalmış ama bebek aşağı inmiş eşi önde şuan dedi. Çok aşağıda hissediyorum ve ara ara lekenlemelerim oluyor. Çok korkuyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı?🥹