fatmaa37demi5 Kızlar dogum için gün ne zaman veriyorlar acaba. 34+2 olduk. 36. Haftada kontrolüm var o zaman belli olur mu
HilalEyce fatmaa37demi5 36+3 ye gittim sancı falan çıkmayınca 37+3 ye gel gün vereyim dedi. Olumsuz bir şey olmadığı sürece doktorum son zamana kdar beklemek istiyor gün vermek yerine acilden de alırım bekleyelim diyor
fatmaa37demi5 HilalEyce inşallah sorun olmazsa bende normal doğum istiyorum. Zaten normal doğum da ne zaman geleceği belli olmadığı için kesin tarih olmuyor galiba
HilalEyce fatmaa37demi5 Benim sezeryan olduğu halde gün vermiyor😀 size de sancılar çıkarsa ortalama bir gün söyler gibi geliyor. Bebekler ne zaman isterse onların keyfine bağlı 😀
fatmaa37demi5 Hayırlısı artık ya. Son zamanlar kavuşma isteği artık çok fazla ama tabi sağlıkla zamanında gelsinler 🤍