beyzamci Merhaba bende 8+3 ama kalp atışını duyamadım. Yolk kesesi plesenta bebek (4mm) ama kalp atışı yok. Pazartesi son nokta konulacak aynı durumu yaşayan var mı???
Aysusen4 beyzamci aynı durum bende de geçerli yolk kesesi ve bebeğin filizlenmesi görüldü ama kalp atışı yok bizde salı gününü bekliyoruz şuan 7 hafta 3 günlük
Yehsen-27 3273 ilk bebeğim bitanem rabbim sağ Salim dünyaya getirmemizi nasibi müeser eyler İnşallah amin inşallah ecmain
gozdetrhn Yehsen-27 daha göbek için çok erken haftalar şişkinlik o benimde öyle bir sabah uyanıyorum dümdüz karnım bir sabah uyanıyorum 5 aylık gibi
Yehsen-27 gozdetrhn aynen şişkinlik benimkide gece lafaboya taşımaktan uyuyamiyorum gözlerim şiş artık