Bebeğine kavuşacağını düşün onu görüp kokusunu duyunca hiç bişey kalmıcak zaten içinizi ferah tutmak en iyisi sezeryanda zaten kesme biçme bişey hissetmiyosunuz öyle korkulacak bi tarafı da yok normal doğumda da kesik falan değil sancıyı kaldırabilmeniz önemli kötü hikayelere değil güzel hikayelere odaklanın unutmayın başkası yaptıysa siz de yapabilirsiniz ayrıca çok çok çok kötü bişey olsa delirmiş olmamız lazım ikinciyi kimse yapmazdı :)