37+1 de benim bende de aynı şikayetler var kasılmalarım oluyor ama düzenli değil düzensiz oluyor sürekli tuvalete gitme isteğim oluyor gittiğim de az oluyor sanırım süre kısalıyor bizim için bazen suyun gelmesi azar azarda olabiliyormuş ne kadar doğru bilmiyorum doktora danışmakta fayda var allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım. 🤲🏻