semolise Aklıma gelen başıma geldi tuvalette bi haftadır tuvalete çıktığımda çok canım yanıyodu bu sabah da peçeteye kan geldi basur olmuşum bana bi çare söyleyin doktora gitmeye utanıyorm
Ecarve semolise domates yeme acı hiç tüketme onun haricinde sıcak suyu duş başlığı ile masaj yapar gibi tutabilirsin
Minigim38 Aslında sıcak suya oturmak iyi geliyormuş ama ben korkuyorum bi an acılmam olurda dogururum diye😅😅 bende de oluştu icindeki et dışına cıktı 😪her büyük tuvaletten sonra herhangi bi nemlendirici krem ile icine girdirmeye çalışıyorum
Esrauysal Minigim38 ay bende de var onlardan ama çok nadir aciyor ayaklarını herzaman için sıcak tut bide sıcak suyla abdestlenmek gerekiyor herzaman ama işte dikkat etmiyoruz ordaki şeyler şişiyor sonra aciyor
Minigim38 Esrauysal evet ya sürekli agri yok ama o şişlik hep var bi türlü gitmek bilmiyor gitse bile tekrarlıyor
aygulll Canım ben proctolog krem kullanıyorum basur için acayip rahatlatiyo doğum sonrası oluştu bendede bence ezcaneden al sende dene
Esrauysal Minigim38 o et hep orda zaten birde cogalmasindan korkuyor insan, 🤦♀️annem kanser olmuştu bundan ya içine doğru polenler falan oluştu ilerledikçe doğum yaparsan yenebiliriz kanseri dediler annem aletliyken Allah tarafından hamile oluyor öyle kurtuldu
semolise kubrnl Aa hiç bilmiyodum ki. Kana karışıp süte geçer vs diye endişeleniyorm biraz panikli bi tipim maalesef
Esrauysal Minigim38 saol bacım Allah razı olsun🌼 bizde ırsi muhtemelen ne olursa olsun ayaklarinizi sıcak tutmaya dikkat edin
kubrnl semolise Yok canım merak etme :) ben hamileyken doktorum vermişti zaten doğal içerikli bişey ilaç gibi değil yani
Alagozzz semolise babaannem yapardı rahmetli… patlıcanı kabuğuyla közle onun sıcağına dayanabildiğin kadar otur soğuyana kadar acısı geçiyor. Ama illa ki sonra yeniden acıyor doktora gitmen gerekiyor enimde sonunda
semolise kubrnl İyki sormuşum o zaman ben internetten bakıp zeytinyağı sürmeyi falan düşünüyodum direk bundan alym o zaman sağolsun herkes öneride bulunmuş suya oturma vs onları da denicem mutlaka