gzmbkr1907 geçmiş olsun öncelikle bende de gestasyonel diabet var
Yunusm123 çok iyi açıklamış.panik yapmayın ben de çok korkmuştum ilk fakat diyetle düzgün gidiyor.evde ölçüm yap takip et gebelikte tokluk şekerine ilk lokmadan 1 saat sonra bakılmalı.direk insülin verilmiyor önce diyet ve yürüyüşle takip ediliyor.akşam yemekten 1 saat sonra da yürüyüş iyi olucaktır.