akdkkfkgk merhaba 21 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı sırt üstü olduğu için doktor bebeğin kalp atışı yavaş dedi sola yatırınca çok güzel kalp atışı dedi böyle bi durumla karşılaşan olmuşmuydu?