Merhaba 27 haftalık gebeyim dün baş parmağında bi ağrı vardır tırnağın ucunda basınca ağrı yapıyordu da baya uzundu tırnağım biraz kestim böyle batık tırnak gibi gözükmüyordu ucuna fucidin sürdüm yattım zaten dün de biraz koku geliyordu sabah baktım sarı renkte krem gibi bi akıntı var iltihaptı sanırım çok korktum böyle bi durum yaşayan varmı kızlar boğaz enfeksiyonundan dolayı antibiyotik ilaç da alıyorum ona rağmen bunu yaşamak aşırı korkuttu Sonradan el parmaklarımada yayılırmı diye