bebeklendik Kızlar iki isimli çocuklarda yeni tanındığı yerlerde mesela okulda kreşte herhangi bir toplumda ilk isim mi kullanılıyor ikinci isim mi?
Pembebulutt bebeklendik Ege daha güzel bence Hüseyin sanki bir aile büyüğünün ismi galiba konulsun istendi herhalde yanlış mı düşünüyorum acaba 🙈
vesilece bebeklendik hüseyiNEge dil bilgisinde ‘ulama’ olduğu için (büyük harfle yazdım) telaffuzu daha kolay ve doğru
Mer93 yagmurrrra yanlış anlamayın yorum bana çok farklı geldi soruda bu isimleri koyalım mı diye sormamış niye hemen alakasız uyumsuz diye yorum yapıyosunuz bi fikriniz yoksa soruyla ilgili cevap vermeyebilirsiniz kendi düşünceniz size kalsın
bebeklendik Pembebulutt evet aile büyüğümüzün ismi eşim erkek olursa rica ediyor kalbini kırmamak için bende kabul ettim 🤗
Mer93 Ben kısaltma olacak ikinci ismi söylensin diye koydum okulda ısrarla ilk ismini yazıp ikincisini kısaltıyolardı herkes kafasına göre kimi ilk ismi söylüyo kimisi ikinci ismi siz nasıl istiyosanız öyle koyun yani :)