yanikkozaanne Blossoomm görselini atar mısınız rica etsem bir de doktorunuz degistirirse ilacı ne verecek burda yazarsanız çok sevinirim bende bulantidan kullanamıyorum şu an ilaç merak ettim mideye dokunmayan ne verecek
[silindi] Canım ben sabahları aç karnına içiyorum harika bir demir ilacı o tabi bunyeden bünyeye değişir orası ayrı ama güzel hemen kanımı artırdı sabah açken iç bir saat sonra kahvaltı yap ve kahvaltıda çay tüketme çok faydasını görürsün ama memnun değilsen gece yatmadan da içebilirsin ben sabah içince daha çok memnun kaldım tercihen
Blossoomm [silindi] evet beni çok kötü etkilemişti yani halsizlik kusma gözümü açamıyordum yani ama benim bünyemden dolayı olabilir memnun kalan da çok kişi var siİn gibi
Anna-aslan Blossoomm bazı insanlara bulantı falan halsizlik çok yapıyormuş öyle durumlarda vajinadanda alınabilir o şekil kullanildiginda yan etkisi olmuyormuş bende o tür bı yan etki olmadı çok beni etkileyecek kadar ağızdan kullandım
Marbling93 Blossoomm ben de içmeye başladığım günün ertesinde; istifra etmemek için içtiğim nane-limon’u bile sıcak sıcak çıkarmıştım. 😅🙈 Dert etmeyin. Vücut alması gerekeni bilir demişti doktorum. ❤️
Blossoomm Marbling93 ya ben de çok kötü oluyorum 🙈 ilacı kullandığım zaman aklıma geldikçe bu paketi açamıyorum 🤦🏻♀️😁 kusmaktan korkutorum resmen 🫠
Marbling93 Blossoomm ben hamile değilken de Demir depoları boş birisiydim 🤷🏻♀️ o zaman da içince, fena olurdum. Doktor en son randevumda, Demir seviyen kötüyse bu defa da iğne olarak denersin dedi. Bakalım, hayırlısı. 🥲
EsraBaykara Blossoomm sabah ve akşam yemeklerden yarım saat önce aç karnına kullanıyorum. Taze kayısı yiyorum günlük. Yan etki yaşamadım.
gecekusuanne Blossoomm bende 3 gundur iciyorum soylemesi ayip asiri derecede siyah isal mide bulantisi halsizlik yapiyor sanki böyle alkol içmişim de o mayhosluk olur ya oyle bi halsizlik ne tabak tutcak gucum oldu ne bardak