Bellks Blossoomm sabahları aç karna içiyorum midemi aşırı bulandırıyor sadece başka yan etkisini ben görmedim
EmelBG_ Blossoomm En güzel Demir ilacı 🌸.Sıfır yan etki yapmayan ilaç bana ferrumda yapmıyor ama gyneferon favorim .Tavi ki her ilaç her bünyede farklı ♥️
Canankk Blossoomm ben aç karnıma asla kullanamadım ıctıgım gıbı kusuyordum doktorum gunde 2 kere yemek arasında kullan dedı o sekılde kullanıyorum sımdı. Beter bır ılac gercekten.
Portakalcicegi Ben kullanıyorum 2 ay olmuştur belki geçti bile yanlış olmasın daha hiç bir sıkıntı yaşamadım ama isterseniz bir doktorunuza danışın belki değiştir
Blossoomm Portakalcicegi öyle yapacağım sanırım belki şimdi aynı etkileri yapmaz ama korkuyorum yine ilk zamanlarda yaşadıklarım aklıma geliyoru
Blossoomm Canankk ya ben de de aynısı oldu ilk aylrda vermişti kullanamadım beni kendimden geçiriyprdu eşim attı ilaçı şimdi yine aynısını yazmış eve gelince farkettim aynısı olduğunu
limoncicegimFO Canankk Blossoomm ben akşam yemekten 2 saat sonra içiyorum 2 gündür kullanmaya başladım sıkıntı yapmadı bide benim midem çok hassas hemen bulantı yapar bu yapmadı… Doktorum yemekten 2 saat önce yada 2 saat sonra iç dedi miden tamamen boş olmasın bulantı yapabilir
babydmrts Blossoomm sabah uyanabilirsem kahvaltıdan 1 saat önce, en geç kahvaltıdan hemen önce, gece de yatmadan önce içiyorum, herhangi bir bulantı problemi yaşamadım şimdiye kadar, neredeyse 1 aydır kullanıyorum
TeoMom Blossoomm Sabahları aç karnına içince kabız yaptı bende gece yatmadan içiyorum üzerine sabah aç karnına 1 gece zeytinyağında beklemiş kuru incir yiyorum hiç kabızlık sorunu kalmadı başka yan etki de yok zaten
Blossoomm TeoMom ben de halsizlik kusma vs yapmıştı hiç kendimde olamıyordum bu ilacı içtiğimde bir gün çıkarmasaydım resmen zehirlenmiş gibi olmuştum çok kötüydü aklıma geldikçe kötü oluyorum
Vera09 Blossoomm ben günde iki kere kullanıyorum birini sabah aç diğerini 12saat sonra. Hiç yan etki yapmadı kan değerlerimi de düzeltti
deryabayramm33 3 4 aydır düzenli bir şekilde kullanıyorum ama hiçbir şekilde yan etkisini görmedim. Çok da faydasını gördüm. Sabahları aç karnına kullanmak yerine öğlen kullanıyorum ben
Melike00guven Blossoomm Evet yan etkisi kötü ama yemeklerden iki saat sonra içiyorum yada uyumadan önce beni de çok kötü yapıyordu ben böyle çözüm buldum doktoruma danışıp
Merve201119 Blossoomm ben kullaniyordum aslında memnundum degerlerim yükselmişti fakat iki hafta önce sabah yine içtim ve 1 saat sonra mide bulantısı mide ağrısı ve ishalle kendimi zor hastaneye attım ferruma geçtim sonra evde 2 kutu duruyor ama artık içmeye korkuyorum yine aynısını yaşarım diye
egeninincisii Blossoomm Bende de yan etki yapıyordu. Artık akşam 10’dan sonra yeme içmeyi kesiyorum. 12 gibi uyuyorum. Uyumadan 5 dakika önce içiyorum ilacı. Yan etkisi olmuyor bu şekilde. Doktor böyle kullanmamı tavsiye etti.
askbebek Kahvaltıdan 2 saat önce alarm kurup iciyorum En başlarda midem bulandı kısa süreli ama sonra bünyem alıştı
mrs-nobody Sabahları içince mide bulantısı, kabızlık vs yapabiliyor, gece yatmadan al demişti bana doktorum👌🏼
kbralya01 Kahvaltı yapmadan 2 saat önce içiyorum erken saatte bu ilaç sayesinde kalp çarpıntılarım halsizliğim geçti çok güzel bi ilaç
Matematikciannee Eğer tiroid ilacı kullanıyorsanız beraber almamanız gerekiyormuş ben o yüzden geceleri yatmadan hemen önce içip öyle yatıyorum bi yan etki yapmıyor sadece büyük tuvaletin rengi aşırı koyu ve kokulu oluyor malesef
Blossoomm Matematikciannee yok hiç ilaç kullanmıyorum sadece d vitamini ve bu ilacı verdi doktorum önceden kullanmıştım bir iki kez çök kötü etkiledi beni bırakmıştım şimdi yine aynısından vermiş içmeye korkuyorum aynı olacağım diye
Blossoomm Gmz28 çok şükür olmamış sizde ne güzel ben de yaptı ilk aylrda şimdi yine yazmış içmeye korkuyorum resmen
Blossoomm yanikkozaanne evet ve sanırım benim ona karşı oluyor bormal folik asit kullandığım zaman da çok kötü oluyordum bu ilacı alınca da öyle oluyorum