Kızlar aptt değeri normalde en az 23 olması lazımmış benim 21 çıktı düşük, bu da kan pıhtılaşması ile ilgili ama doktor herhangi birşey demedi şuan progestan kullanıyorum. Böyle durumla karşılaşan oldu mu bu sonuçla düşük yapan oldu mu acaba yada bu sonuca rağmen hiçbir sıkıntısı olmayıp bebeğine sağlıcakla kavuşan? 🤔