Sevgiiss Kızlar 29+4 deyiz . Bebişim kafası mı artık poposu mu neresi bilemem böyle karnıma yaslıyor geriliyor sanki dokunuyorum elime sert bir şey geliyo tedirgin oluyorun ben dokununca kaçıyor sizdede oluyor mu bu
HanifeAhmet Sevgiiss toplanıyordur karnında eğer dokununca yada ovalayınca değişiyorsa sorun yoktur diye okumuştum başka bir postta
Prensannesiiiiiii Sevgiiss günümüz aynı canım benimde öyle dokununca yada hafif masaj yapınca kaçıyor bide benim bebeğim makat geliş ne zaman sola yatsam başını göğsümun altına dayıyor kendi düzeltmeyene kadar gitmiyor ordan
Sevgiiss Prensannesiiiiiii ben duruşu nasıl bilmiyorum 3 gün sonra doktora gideceğim daha hiç söylememişti. Ama sertliğe dokununca tedirgin oluyorum 😁
Prensannesiiiiiii Sevgiiss benim 21. Haftadan beri öyle dün kontrolüm vardı dönmemişti daha dönmezse sezeryan olacak
Sevgiiss Prensannesiiiiiii daha çok erken değil mi benim doktorum bilgi bile vermiyor bu konuda . Bşr kaç haftaya döner bence
Prensannesiiiiiii Sevgiiss kesin demedi zaten ben doğum şeklini sordum o da dönerse normal dönmezse sezeryan dedi dönebilirmişde bakalım bekleyip göreceğiz