durumom2022 Takımlar tutumlar 3 paket hastane çıkışı 5 adet Müslin iki kalın battabiye oyun halısı kanguru çorap yelek iç zihin alt üst eşofman takimi bebek bakim seti bir kaç ayakkabı aldım bende. Ama adet olarak eksik geliyor gözüme 😅 Ki kesinlikle eksik üzerine eklemem lazım. Ne gUel sen biberon emzik almışsın ben onlara hix girismedim mesela. Reflu yastıgi aldım diye babynest almadım. Odasına nevresim takımıdır süslü yastıktır emzirme sandalywsidir anne yani besigi cibinligini aldim tarz mobilyaları hallettim. Daha araba almadım mesela o büyük bir ihtiyaç ve karar vermem lazım 😅 Bu arada ana kucagi aldınız mı? Ben hamak aldım bide babyjorn muadili mamma marka ana kucaklarini düşünüyorum. Alan deneyimleyen varmi hanımlar 🤗🤗