durumom2022 27 +1 olduk biz iki gündür daha az hareket ediyor sanki bir de bugün bel ağrım var neden bilmiyorum bebiş hareketli takip ediyorum ama bel ağrısından da korktum 3. Trimestire girer girmez mi başlar bu yalancı sancılar ağrılar o mudur acaba
Kaahvelii durumom2022 bende 27 haftalığım bel ağrım yok ama eğilmek zorlaştı yatmak zaten zor Çabuk yorulmalar başladı Karnımı akşamları taşıyamıyorum😄
eylulicten durumom2022 valla ilk 3 ayki bulantilar basladi. Az once tavugu isirir isirmaz kusma geldi masada resmen. İlk 3 ayda boyleydi eyvahlarim olsun. Bir an once soyle 36 37.haftalara gelmek istiyorum
HusnaNur1107 durumom2022 canım bende 27+4 dün gece mide ağrısı ve sancı için gittim nst baktılar bişey çıkmadı bebek çok hızlı büyüdüğü için vücut sürekli değişiyo o yüzden oluyo ağrı sancı
Gzm012 Bu benim 3. Gebeliğin her gebeligimde son 3 ayda bacağıma vuran bel ağrıları yaşadım magnezyum eksikliğinden denildi hep belki ondandır değerlerine baktır canım
Gulo-1988 Bende 27+1 im canım aynı bel ağrısı ve bacak kasilmasi bendede var magnezyum kullaniorum o biraz rahatlatior
durumom2022 Gulo-1988 bende bacak kasılması bayağıdır var zaten magnezyum var evde deneyim bakalım geçecek mi
Balim25 Kaahvelii bende bugün 27.haftaya girdim Akşamları bende çok kötü oluyorum karnım iyice şişiyor nefes alamıyorum yataktan kalkarken zorlanıyorum 😅
durumom2022 Balim25 bende aynıyım akşamları şişiyorum sabahta bi rahatlama bebek yok gibi oluyor 😄delirmeden sağlıklı sıhhatli bi doğursaydık şu bebişleri
Balim25 Kaahvelii bende meyve yedim hemen şiştim artık doymuyorum sürekli birşeyler yemek istiyorum korkuyorum da çok kilo alırım diye sizde öylemisiniz
Balim25 durumom2022 ahahha aynı bende öyle oluyorum sabah karnıma bakınca oğlum nereye saklandın diyorum 😅😊
Mucizebeklerkennn Benimde kaç gündür hareketi çok yoktu bu gün çok güzel hareketlendi maşallah 😇 onun haricinde ara ara bacağıma kramp giriyor. Bel ağrıları başladı maalesef 😑ama ben sırt üstü yatmayi istiyorum belim rahat etsin diye bu sefer de karnım geriliyor
Kaahvelii Balim25 valla ben 65 ile hamile kaldım bulantıdan 63 e indim Şuan 70 oldum tam 7 kilo aldım İlk gebelikte 17 kilo almıştım bu nasıl ilerler bilmiyorum ama aşırı yeme istegim yok hemen tıkanıyorum ağır yemekler yemek istemiyorum
Balim25 Kaahvelii bende öyleydim ama şu 3 5 gündür doymak bilmiyorum gün içinde üzüm karpuz peynir yiyorum sıcaktan yemek felan yiyilmiyor ama canım da değişik şeyler istiyor gece canım makarna istedi ama yapmadım irademe sahip çıkmam lazım 😅😭
Kaahvelii Balim25 @durumom2022 askbebek @Mucizebeklerkennn Kızlar bez şampuan gibi şeyler almaya başladınız mı ?
Kaahvelii Balim25 sanırım gün içinde kalori açığı oluşuyor vücudda gece depoyu bari fulle diyor karbonhidratla😄
askbebek Kaahvelii ya valla anlamıyorum diğer insanlar gibi yiyorum olan bana oluyor cok hızlı kilo aldım ilk 5 ay ama sonra yavaşladı 6. Ayda😆 Dün dr mesaj attı kaç kg aldın dedi 12 kg dedim tamam alacağını almışsın doğuma kadar dedi de Sanmıyorum ben 20kiloyu görürüm