Justmom Kızlar selam 40+3 olunca zeynep kamile gidicem kendi isteğimle suni sancıyla doğumu başlatırlarmı bilginiz varmı özelde gel başlatalım dediler bide devlete gitmek istyorum
Gzm012 Eğer kanamam yada suyun gelmediyse 42 kadar bekle diyor devlet hastaneleri canım yinede git istersen
Justmom hilalhanim yani oluru varsa devlette denemek istyorum gideceğim özelede pek güvenemedim çok zorlamadan sezeryana alırlar diye istemiyorum açıkcası
Rumiars Justmom ben kartal Vera Hastanesi’nde Didem hanıma gidiyorum aşırı memnunum bı ona görün istersen
Eminebayrambey Justmom çok haklısın ilk doğumum benim o şekil oldu 41 hafta bekledim gittim suni sancı verdiler sonra yok bebeğin kalbi durur yok kakasını yapar hemen sezeryanla aldılar devlete git bı görün en kotu memnun kalmaz çıkar yine diğer doktoruna gidersin
Gzm012 Justmom O zaman durumun varsa özele git canım wger devlete gidecem diyorsan belki suni sancı verirler devlette 48 saat acilman olmazsa sezeryan yaparlar
Justmom Gzm012 çok kararsızhaldeyim daha fazla beklemekte istemiyorum sezeryandanda korkuyorum sancılarım gelsin diye yapmadığım kalmadı bazen olmayınca olmuyor işte
Eminebayrambey Justmom ben özel hastane takipliyim 28 ci haftamdayim zamlardan bende başka hastaneye bakayım dedim geçen hafta Zeynep Kamile gittim çok memnun kaldım artık oraya gitmeyi düşünüyorum 2ci doğumum olucak ilki sezeryandi normal doğum uapabicegimi bile soylediler
Justmom Eminebayrambey en kötüsüde o ya sancıyı çekip sezeryana dönmek ama yinede denemekte fayda var özelde daha taht olurum diyorum eşim falan yanımda olur zeynep kamilde sancıyı tek başına odada çekiyorsun
Eminebayrambey Justmom bunu bir sorun isterseniz bana ilk özelde suni sancı verdiklerinde doğumhane içersinde bir tekli odadaydim ama yanıma kimseyi almadılar
Justmom Rumiars teşekkür ederim o da iyi fiyat fakat evimize yakın bir özel hastane var 3000 tlye normal doğum orayı düşünüyorum