Meraba kızlar daha kontrol günüm gelmediği için doktoruma soramadım sizin düşüncenizi merak ettim ve benimle aynı durumu yaşayan var mı doktorunuz neler söyledi?
Gün içinde sürekli tansiyonum düşük 8e 5 çıkıyor ayran içip uzanıyorum ama geçmiyor duş alıyorum o biraz iyi geliyor doktorumun bana verdiği demir çinko folik asit ve c vitamini ni hergun aksatmadan kullanıyorum ama böyle ayakta durdukça basım dönüyor fenalasiyorum bayılacak gibi oluyorum kendimi zorlayacak bı iş de yapmıyorum sizde de oluyor mu ? Ne önerirsiniz 😶😶