Ebrulikiz İki gündür göğsümün uç kısımları acayip kaşınıyor ve batar gibi bir şeyler oluyor 23 haftalık hamileyim başına gelen var mı? Görünüşte bir anormallik yok gibi ama o siyah kısmı cok kaşınıyor atletim değse batıyor anlamadım gitti
Tosbik Ebrulikiz canim o kaşıntı bnde de oluyordu ilk zamanlar neden oluyor blmyrum. Kimisi çatlayacaktr ondan kaşınıyodr diyor ama suan 31haftaligim göŕüntüde hala çatlak yok ama uçlar hala kaşınıyor 😞
baharselo Çatlıyor ve kuruyirdur,aynı durum bende de var.Bebe yağı,lanolin yada lansolin krem kullanın