Karakus9687 bende 33+2 oldum eşim dün eski bir odamız vardı kaynanam fazla eşyalarını koyuyordu orayı çıkardı tadilat yapacakmış bütün gün ordan buraya koştur gece belim kuyruk sokumum dan bir ağrı girdi ayak parmağıma kadar kıpırdayamıyorum oturamıyorum masaj kremi ile masaj yaptı ağrıdan çocuk gibi ağladım benim için bebekten çok eşimle zor geçecek son zamanlarım sürekli evde birşeyleri değiştiriyor tek başıma temizlik yapmakta zorlanıyorum 😞