Muhalif93 İstanbul sultangazi’de ikamet ediyorum. Genel olarak doğum ücretleri mi pahali yoksa gittiğim hastahane mi böyle? Kimler hangi hastahaneye gidiyor acaba? Fiyatlar ne durumda
AslanBebeginAnnesi Muhalif93 fatihte iyi bir özel hastane 14.000 normal 16.000 sezaryen. bence çok da pahalı değil sonuçta doğum bu 2022 şartlarında normal
Mysaa Muhalif93 Avrupa yakası anadolu yakasına göre daha pahalı canım ama burda da 6 binin altında bi hastane olcagını çok çok sanmıyorum nadirdir
Paw Bayancorek bizim civara göre çok uygunmuş ben pendik medical parka gidiyorum 8500 demişlerdi ama bu ay zam gelmiş 10000 olmuştur sanıyorum
Oesra AslanBebeginAnnesi Kayseri’de özel hastanede 3750’ye sezaryen oldum, mis gibiydi her şey. Bence pahalı. Hizmet de kaliteliydi.
Yagmurogul AslanBebeginAnnesi daha neler yaa, asgari ücretin 5500 olduğu yerde 14.000 normal olabilir mi şaka yapıyorsun galiba
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_30 normal bence canım diş çektirmiyoruz sonuçta doğum bu yani… insan özel ilgi alaka istiyor prenses gibi muamele görmek istiyor 😔🤷🏻♀️
NDK Beylikdüzü Birinci Hastanesi normal 4950 Sezeryan ise 6250 TL. Fakat kendi doktorunuzun mesai saatleri dışında doğuma girmesini istiyorsaniz ekstra 2000 TL ücreti var.
Naz0123 NDK Bende orada doğum yapacağım kısmetse ama doktorun mesai dışı ücretini bilmiyordum.cokmus gerçekten
Emily37 Muhalif93 ben Beylikdüzü Medilife Hospitala gidiyorum sezaryen 5.250₺ dediler geçen gün.1 gece kalınıyormuş.Normal doğumu sormadım
AslanBebeginAnnesi Oesra doğrudur canım kayseri tabiki daha uygundur istanbula göre. burası çok kalabalık olduğu için semt bile etkili oluyor fiyatta. hitap ettiği kesim açısından
Aytana Oesra ne zaman sezeryan oldunuz acaba ? Daha geçen hafta sorduğumda 6500 dediler doğum ücretine
hilall_17 Esenler güney özel e gidiyorum Normal doğum 2500tl Sezeryan 4500tl Muane 200tl SGK için güncel çokta memnunum 9gunum var doğuma
Muhalif93 Kaganimm medistanbul’a gidiyorum. Zamdan once 10 bindi. Güncel ücretlerini bilmiyorum. Su an şehir dışındayım.
NDK Naz0123 Evet bencede öyle. Ya nöbetçi doktoru kabul edicez ya da illa kendi doktorumuz olsun istiyicez. Belki kendi doktorumuz nöbette olur o gün, şansımıza kalmış iş 😄 Dua edelimde bebisler mesai saatleri içerisinde doğsun😄