Sedaaa95 Kızlar isteğe bağlı sezaryen olanlar kaçıncı haftada oldunuz ve tarihler ne zaman belli oldu?
Gulcanozzz sliya30 genelde gerek olmuyor ama herhangi bir ağrı sancı durumunda planlama için bakabiliyorlar veya ona göre yok izlemek için
Hil38 Doktoruma sezaryen olmak istediğimi söyledim o da 38.haftam dolunca bebişi alacağını söyledi. 4 haftamız kaldı nasipse 🌺🥰
Rapunzelinanasi Hil38 nasıl söylediniz ya benim doktorum tam normal doğum yanlısı ben söylemeye çok çekiniyorum sanki yanlış bir şey yapıyormuşum gibi 😂 bir de kaçıncı haftada söylediniz acaba 🙈
Sedaaa95 Hil38 Az kalmış sağlıkla al kucağına inşallah 😊 bende 30 haftalık hamileyim merak ediyorum ne zaman doğum olur diye😊