Merhaba. O haftalarda bizde de aynısı çıktı. Tabi üzüldük çok panik olduk. Hemen çocuk kardiyoloğuna gittik ultrason ve EKG çekildi. Kalbin çevresinde ve kendisinde sorun olmadığını bu haftalarda olabileceğini söyledi. Ama yine de takip edeceğini belirtti. Bir kaç hafta sonra gittiğimizde ritim düzelmişti. Kalp anatomisinde sıkıntı olmadığını dile getirmişti. Diyeceğim şu sakinliğinizi koruyun bebeğinize de stresi geçirmeyin. Umarım sorunsuz bir şekilde hamileliğinizi geçirirsiniz 🙏🏻