ipekveatlas oğlum 3,5 aylık damağı böyle yamuk sizce bu normal mi yani her bebekte böyle mi? emziğin bi etkisi olabilir mi? yoksa endişelenicek bişey yok mu
MinnieMouse ipekveatlas bana çok anormal gelmedi canım emzikten olduğunu düşünmüyorum normal görünüyor
Rapunzelinanasi ipekveatlas öncelikle onun o minnoş ağzının tatlılığına maşallah 🥰 çok büyük bir anormallik yok gibi geldi bana da ama eski fotoğrafları ile kıyasla istersen daha emin olursun sonradan mı olup olmadığına 🙏🏻 Emzikten dolayı böyle bir sorun olduğunu da hiç duymadım açıkçası ama kendini suçlayıp da stres yapma 🌸
Gulcanozzz ipekveatlas açıkcası bana normal geldi yani yoğun bakımda daha küçük bebeklerin ağzında sonda entübasyon tüpü vs oluyor ve takdir edersiniz ki uzun süre kalıyorlar ve daha sert onlar. Damak yapısını bozsa daha miniklerken ve büyüme aşamasındayken onlarda bozulur veya iz yapardı mutlaka ki hiç karşılaşmadım Emzik onlara göre daha yumuşak aslında bilemedim pek
ipekveatlas Nis bi doktora sorayım bakalım o ne diyecek inşallah emzikten değildir vicdan azabından ölmezsem iyi
Shahah ipekveatlas ya bı doktora mi gosterseniz bilemedim şuan hiç yaşamadım emzikten olur mu bilemiyorum oğlum ne emzik tuttu ne de biberon
ipekveatlas MinnieMouse ay icime su serptiin biraz da olsa. dümdüz mü oluyo acaba bebej damakları? bebeğin varsa benim icin kontrole edebilir misin
ipekveatlas Nis simdi eski bi videoya baktım sanırım yeni olmus cünkü eskiden yokmus yamukluk ya Rapunzelinanasi
MinnieMouse ipekveatlas kızım şu an 2 buçuk yaşında ama 10 günlük falandı bu fotoğrafı çektiğimde. Ben de bu görüntüden kaygılanmıştım ama dış çıkana kadar normal demişti doktor. Bu şekilde anormal çıkıntılar veya düzlük olabilirmiş.
ipekveatlas Rapunzelinanasi ya bibs emzik kullanıyorum duymustım damak yapısını bozduğu hakkında biseyler ama 1 yasından sonrası icinmis bende o zamana kadar bıraktırırım diye düsünüyodum. cok üzüldüm simdi yamukluğu görünce insallah ciddi bisey değildir. tesekkür ederim yorumun icin🥺🤍
Rapunzelinanasi ipekveatlas hayır kuzum var burada da. Ama şöyle bir taraflı az daha geniş olsa da burada attığın fotoğrafta gülerken vs yamukluk olmadığını görüyorum. Mimiklerini etkileyen bir şey yok yani bebekte sadece dudağının bir tarafı diğerinden daha uzun duruyor. Sen meslek olarak da çok daha bilinçlisin bu konularda bilgi vermek bize düşmez tabi en doğru bilgiyi doktorun verecektir ama bu kadar kısa sürede emzikten dolayı böyle olacağını düşünmüyorum ben.
papatya56 ipekveatlas Benim bebeğımde emziksiz durmuyo baktım benimkının oyle degıl bence emzikten öyle olmuş