koftepaddis Haftada bebeğin aşağıya inmiş dedi doktor açıklık yok cok şükür bu durumu yasayan var mi?
Cinarveannesi koftepaddis ben 32. Haftamdan beri aşağıda 35+1 olduk vaijanada baskı ani sancılar idrar kaçırma yaşıyorum.