Mirayyyy16 hiç korkma bende de içim rahat korkmuyorum da çok şükür tek düşündüğüm süt 😅😅😅 milletin hamileyken sütü geldi bende tık yok daha 😂 bi de sezaryende biraz sabırlı olmak lazım süt konusunda onu başardık mı tamamdır 💪 Allah’ın izniyle korkma stres olur sende duamızı okuyalım girelim inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🙈🐣