minikmucizemmmmmmm Aysef27 aaa bebeğin kafası olabilir canım ama öyle bir durum olsa senin hastaneden çıkışına müsade etmezlerdi diye düşünüyorum. Ben daha çatı muayenesi olmadım ama yumuşama demişler rahimin açılmaya başlamış anlaşılan 🙃
Aysef27 minikmucizemmmmmmm 😂 dogurmak istiyorum bebek geliyorsa gelsin dedim cunku doktorum gelisim olarak 2 hafta onde demisti bir hafta once muayenemde 36 haftalik zaten kilosuda 35 haftalikkken2700 du bende serum yada igne istemiyorum dedim
Aysef27 @“minikmucizemmmmmmm”#p23763163ben hisseder gibi oldum zaten sanki icimde biseye dokundugunu besime soyluyorum sacmalama diyor bebegin kafaskna nasil dokunsun diyo😂